Sunday, June 15, 2008

Guitar hero

Efter end hård uge hvor jeg har fokuseret lidt på at få spillet noget guitar hero fik det endelig lykkedes mig at få gennemført TTFAF (Though the fire and flames) på hard.

TTFAF er den sværeste sang i guitar hero III og jeg må da også tilstå det tog mig en hel del forsøg at komme igennem, specielt de første 8 % og sidste 6 % af sangen havde jeg store vanskeligheder med at komme igennem.

Men det lykkedes til sidst, og det var en meget tilfredsstillende fornemmelse!

Dog er det stadig "kun" på hard og der er meget langt til at kunne klare den på expert.

For folk som ikke kender sangen / spillet er her et link til en gut som har klaret den med 100 % på expert hvilket er utrolig imponerende du kan se det her!

Derudover kan man se min Guitar Hero profil her

No comments:

Post a Comment