Tuesday, June 10, 2008

Game NIght på ITU

Efter jeg var ude til ITU's Final Fantasy Night blev vi enige om at jeg skulle op og deltage i deres game night.

Det forgik på ITU i deres GameLab, hvor deres MTG'ere(Media Technology and Games) holder til, som heldigvis lå lige over for deres fredags bar hvilket jo betød det var nemt at få noget at drikke, hvilket jo i og for sig også er en vigtig del af gaming :-)

Det var ikke overvældende med deltagere vi var omkring 15-20 stykker, men det gjorde det til gengæld ekstra hyggeligt og man fik snakket langt mere med de få folk der nu engang var der.

Der blev holdt nogle mindre hygge turneringer i 3 spil

Bomberman FFA
Starcraft: Broodwar FFA
Team Fortress 2 (med finale for det vindende hold i unreal tournement 2004 FFA).

Der var selvfølgelig også nogle små præmier til turneringerne disse præmier bestod af: sodavand, slik, chokolade og andre godter, som, som sådan ikke havde den store værdi men var perfekt til denne slags aften.

Med de spil skulle man tro de lå godt til mig, jeg er jo både en habil Bomberman spiller og en nogenlunde habil Starcraft spiller(i hvert fald når man kun samlinger sig med danskere :-)).

Dog blev der spillet FFA hvilket betyder at spillene skal spilles væsentlig anderledes end man normalt vil gøre i en 1 on 1 derudover har held også langt mere indflydelse i FFA.

I Bomberman lykkedes det mig at komme til finalen, hvor vi så vidt jeg husker var 5 og der fik jeg en 3 plads, dog havde jeg uden tvivl fået 2 pladsen og måske også 1 pladsen havde det været 1 on 1's hvilket jeg er ok tilfreds med i forhold til at det er lang tid siden jeg sidst har rørt ved bomberman.

SC:BW 2x 4 mands FFA.
Jeg kom i den hårde gruppe de 3 bedste i vores gruppe kunne uden nogle støre problemer havde taget vinderen fra den anden gruppe.

Min gruppe bestod af:
InvalidCola:(Tidligere wc3 clan mate) Fandt først ud af han var på ITU da han joinede starcraft spillet og der var jeg endda stadig i tvivl om hvem det var, men vidste jeg havde set navnet før.
Apocalypse_koa: Kammeraten der havde inviteret mig.
Morten: (Kan ikke huske hans nick men det var ham som hadve arrangeret eventet).

InvalidCola tog en absolut fortjent sejer, hvilket han også beviste sennere på aften da han tog mig i en 1 on 1 (dog en meget tæt 1 on 1 hvor det kunne være gået til begge sider)

I den anden gruppe vandt Apocalypse_koa's bror en sikker sejer med mass carriers.

I Team Fortress 2 lykkedes det mit hold at vinde og jeg kom derfor med i finalen der blev spillet i Unreal tournement 2004.

Lad det være sagt med det samme jeg er ikke nogen ørn til FPS, om end jeg finder dem underholdende, så jeg var lykkelig over at opdage jeg ikke indtog sidste pladsen da tiden var løbet ud, men blot næstsidste pladsen.

Derudover fik vi spillet række andre spil i løbet af aftenen:
Guitar hero/Rockband via projektor,
Wc3:TFT
og lidt andre løse spil

Alt i alt en super hyggelig aften, nat, morgen på ITU, og håber da på det skal gentages inden for den nærmeste fremtid.

No comments:

Post a Comment