Monday, June 9, 2008

Final Fantasy Night

D. 9. Maj var jeg blevet inviteret ud på ITU (IT Universitetet), anledningen var at de havde arrangeret en Final Fantasy Night tema, og da kammeraten nævnte det for mig skulle jeg selvfølgelig med.

Lad det være sagt med det samme Final Fantasy er et af de spil jeg har absolut mindst kendskab til, og ja det er nok en lille fejl i min "gaming" opdragelse, men idéen bag var jeg helt vild med.

Alt i alt var det et meget fedt arrangement, bartenderne var dresset op til at ligne figurerne fra spillet, der vær hængt posters op og der var sat en projekter op som viste final fantasy filmene og nogle sekvenser fra spillet, derudover var der til aftenens anledning lavet et helt drink hæfte med "specielle" drinks som var opkaldt efter diverse ting og personer fra spillet jeg kan specielt anbefale Summoner Yuna, selv om den er lidt pigefarvet ;-), tror dog det er min svaghed for Passoa som gør at den tiltaler mig specielt. her er et billede af drinksene:

I kan læse mere om arrangementet Her

Derudover har de tidligere haft en Mario Tema bar, som jeg desværre ikke var med til, den kan i læse om Her

No comments:

Post a Comment